Τάσεις διαφήμισης Facebook: Τι πρέπει να ξέρετε για καλύτερες διαφημίσεις

Facebook ads trends


Αντιμετωπίζετε τις τάσεις των διαφημίσεων Facebook; Αναρωτιέστε τι τοποθετήσεις διαφημίσεων στο Facebook πρέπει να εστιάσετε;



Αύξηση των εξόδων για διαφήμιση στο Facebook


Τα έξοδα διαφημίσεων στο Facebook αυξάνονται εδώ και μερικά χρόνια λόγω ορισμένων βασικών παραγόντων:

Προσφορά και ζήτηση

Υπάρχουν επί του παρόντος περισσότεροι από 6 εκατομμύρια διαφημιζόμενοι στο Facebook - μια δραματική αύξηση από 4 εκατομμύρια διαφημιζόμενους το 2016.

Η προσφορά και η ζήτηση σημαίνει ότι περισσότεροι διαφημιστές = μεγαλύτερη ζήτηση, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση του κόστους.

Εποχιακή κυκλοφορία

Το 4ο τρίμηνο του 2019 όλο και περισσότεροι διαφημιστές χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις "ειδικές" πωλήσεις τους για την περίοδο των διακοπών.

Αυτό συμβαίνει όταν πολλοί έμποροι με εποχιακές επιχειρήσεις ξοδεύουν τα χρήματά τους, γεγονός που αυξάνει το κόστος κάθε χρόνο για εκείνους από εμάς που διαφημίζονται όλο το χρόνο.

Ποιότητα διαφημίσεων

Ένας άλλος λόγος για την κακή απόδοση των διαφημίσεων μπορεί να είναι ότι, ειλικρινά, οι διαφημίσεις σας δεν είναι πολύ καλές.

Ο αλγόριθμος επιβραβεύει τους διαφημιζόμενους που παρέχουν καλές εμπειρίες χρηστών, γιατί αυτό είναι που πάντα θέλουν να κάνουν το Facebook και το Instagram.

Οι πλατφόρμες θέλουν να παρέχουν εξαιρετικές εμπειρίες χρηστών, επειδή οι διαφημιζόμενοι δεν είναι πελάτες τους, οι χρήστες είναι οι πελάτες τους.

Γνωρίζουν ότι εάν οι αριθμοί των χρηστών πέσουν κάτω, οι διαφημιστικοί αριθμοί θα μειωθούν επίσης, έτσι θέλουν να προστατεύσουν την εμπειρία του χρήστη με κάθε κόστος.

Ένα μεγάλο μέρος αυτής της εμπειρίας είναι ότι οι πλατφόρμες θέλουν οι διαφημιστές να πλησιάζουν τα πράγματα από μια θετική άποψη, όχι αρνητική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν πολλές πολιτικές διαφημίσεων: ο αλγόριθμος θέλει να εμφανίζει σχετικές διαφημίσεις στους σωστούς ανθρώπους.

Όσο περισσότερο μπορείτε να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες στόχευσης του Facebook με τα μηνύματά σας και το διαφημιστικό σας κείμενο, τόσο καλύτερα θα είναι οι διαφημίσεις σας και τόσο περισσότερο ο αλγόριθμος θα σας ανταμείψει. Η όσο πιο ακριβής στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό ισοδυναμεί με χαμηλότερο κόστος.

Αξία ζωής

Αν μπορούμε με κάποιο τρόπο να υπολογίσουμε την πραγματική αξία ενός πελάτη, όχι μόνο το κόστος απόκτησης του πελάτη, μπορεί να μας επιτρέψει να βγούμε από κάποιες από αυτές τις καταιγίδες υψηλού κόστους.

Οποτεδήποτε τρέχουμε διαφημίσεις, πρόκειται για ένα παιχνίδι αριθμών. Αν το κόστος ενός πελάτη διπλασιάζεται από € 4 σε € 8, αλλά γνωρίζετε ότι η αξία του πελάτη  για το συγκεκριμένο προιόν/υπηρεσία είναι € 50, τότε παρόλο τον διπλασιασμό στο κόστος απόκτησης του πελάτη δεν θα σας επηρεάσει αρνητικά επειδή ξέρετε ποιοι είναι αυτοί οι αριθμοί.

Επομένως όταν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν τι σημαίνουν οι αριθμοί στην επιχείρησή τους τότε είναι που τα πράγματα γίνονται πραγματικά "τρομακτικά" φυσικά λόγω άγνοιας.

Η κατανόηση και η γνώση των αριθμών που βλέπετε στο διαφημιστικό σας πάνελ σας επιτρέπει επίσης να απαντήσετε στην ερώτηση "Πόσο πρέπει να ξοδεύω τις διαφημίσεις μου;"

Η πραγματική απάντηση σε αυτό έρχεται όταν ξέρετε ποιο είναι το κόστος σας για να αποκτήσετε έναν πελάτη ή ποια είναι η αξία του πελάτη σας.

Think Mobile First με τις διαφημίσεις στο Facebook

Αυτό πραγματικά είναι όλο και πιο σημαντικό. Πρέπει να σκεφτείτε πρώτα τα κινητά όταν δημιουργείτε τις διαφημίσεις σας.

Ο Mark Zuckerberg δήλωσε πρόσφατα ότι το συνολικό ποσοστό των εσόδων από διαφημίσεις Facebook από κινητά ήταν πάνω από 90%, κάτι που είναι τεράστιο.

Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Facebook και το Instagram στις κινητές τους συσκευές σε πρωτοφανείς αριθμούς. Έτσι, όσον αφορά την διαφήμιση, πρέπει πρώτα να δημιουργήσουμε τις διαφημίσεις μας βελτιστοποιημένες για τα κινητά.

Εικόνα διαφήμισης

Η εικόνα ήταν πάντα σημαντική στις διαφημίσεις, αλλά ποτέ δεν ήταν πιο σημαντική από ό, τι συμβαίνει τώρα, ειδικά σε κινητές συσκευές. Πάντα μιλάμε για να βεβαιωθούμε ότι η διαφήμισή μας είναι ένα "scroll-stopper". Θέλουμε να προσελκύσουμε την προσοχή των ανθρώπων που μετακινούνται μέσω της ειδησεογραφίας τους ή του Instagram, ώστε να σταματήσουν, να δουν και να διαβάσουν τη διαφήμισή μας.

Πριν από μερικούς μήνες, το Facebook ανακοίνωσε ότι τυποποιούσαν τα μεγέθη των εικόνων σε όλες τις τοποθετήσεις διαφημίσεων, ώστε να μην χρειάζεται να δημιουργούμε διαφορετικές παραλλαγές της εικόνας. Ένα πλαίσιο 5:4 (κατακόρυφο, ελαφρώς πιο ψηλό από ευρύ) είναι το πρότυπο, το τετράγωνο λειτουργεί επίσης πολύ καλά σε κινητές συσκευές, είτε πρόκειται για εικόνα είτε για βίντεο.

Μήκος κειμένου διαφήμισης

Όταν το Facebook τυποποίησε αυτά τα μεγέθη εικόνας, επέκτειναν λίγο την εικόνα. Αυτό με τη σειρά του έχει μειώσει τον αριθμό γραμμών του κειμένου πάνω από την εικόνα σε κινητές συσκευές από περίπου 6-7 γραμμές, πριν ο χρήστης κάνει κλικ στο κουμπί "... βλέπετε περισσότερα" σε περισσότερες από 3.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει καλύτερα να προσελκύσετε την προσοχή των ανθρώπων με αυτές τις πρώτες 2 ή 3 γραμμές διαφημιστικού κειμένου.

Στον Διαχειριστή διαφημίσεων, μπορείτε να δείτε προεπισκόπηση καθεμιάς από τις διαφημίσεις που κάνετε. Εάν επιλέξετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας σε όλες τις τοποθετήσεις, για παράδειγμα: στη ροή του Instagram, τη ροή ειδήσεων για κινητά του Facebook, τις ιστορίες Instagram ή άλλες τοποθετήσεις και η προεπισκόπηση δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλετε να είναι, μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε αλλαγές.

Μπορείτε να προσαρμόσετε την εμφάνιση της διαφήμισης ανά θέση, πράγμα που είναι πραγματικά σημαντικό.

Θα μπορούσατε επίσης να επιλέξετε να φτιάξετε το διαφημιστικό κείμενο σας σχεδόν σαν ένα tweet, ώστε ποτέ να μην ενεργοποιήσετε το "... δείτε περισσότερα", ή θα μπορούσατε να μιλήσετε περισσότερο για μια ιστορία να τους προσελκύσει να κάνουν κλικ.

Γενικά, το μεγαλύτερο κείμενο τείνει να λειτουργεί καλύτερα όταν ζητάτε από τους ανθρώπους να κάνουν μεγαλύτερη δέσμευση, όπως για παράδειγμα την πώληση. Πρέπει να ελέγξετε τι λειτουργεί καλύτερα για σας.

Τοποθέτηση κειμένου

Υπάρχει ένας τίτλος και ένας υπότιτλος κάτω από την εικόνα σε τοποθετήσεις διαφημίσεων στην επιφάνεια εργασίας, αλλά όχι σε κινητά. Την αποκαλούν Περιγραφή Newsfeed, η οποία είναι μόνο για επιφάνεια εργασίας (desktop). Έχετε τον τίτλο σας και στη συνέχεια μπορείτε να βάλετε μερικές γραμμές κειμένου κάτω από τον τίτλο που θα εμφανίζεται μόνο για την εμπειρία των ειδήσεων σε desktop.

Εκεί που είναι πραγματικά ενδιαφέρον για τις διαφημίσεις για κινητά είναι αν έχετε ένα κουμπί πρόσκλησης για δράση (CTA - Call to action), όπως "Μάθετε περισσότερα" το οποίο μπορεί να αποκόψει μέρος του τίτλου σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προεπισκόπηση της εμφάνισης της διαφήμισής σας, ώστε να μπορείτε να αξιολογήσετε ακριβώς πού θα μπορούσε να αποκοπεί ο συγκεκριμένος τίτλος.

Το μεγαλύτερο μέρος των διαφημίσεων έχει καλύτερη απόδοση όταν υπάρχει ένα κουμπί CTA. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την εξαίρεση του κουμπιού CTA, ώστε η διαφήμιση να συνδυάζεται καλύτερα με τη ροή δεδομένων και να μοιάζει περισσότερο με περιεχόμενο. Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων μπορούν επίσης να λειτουργήσουν καλά. Αλλά, ως επί το πλείστον, τα κουμπιά CTA αυξάνουν πραγματικά την απόδοση της διαφήμισης.

Instagram

Όταν επιλέξετε Όλες οι τοποθετήσεις, επιτρέπει στο Facebook να προβάλλει τις διαφημίσεις σας σε όλη την οικογένεια και τις τοποθετήσεις του, συμπεριλαμβανομένου του Instagram, της ειδησεογραφίας ειδήσεων Facebook, των Άμεσων άρθρων και άλλων επιλογών.

Αν χρησιμοποιείτε όλες τις τοποθετήσεις, εξετάστε την κατανομή της παράδοσης τοποθέτησης στον Διαχειριστή διαφημίσεων και ελέγξτε πού παρέχονται οι διαφημίσεις σας.

Βίντεο

Οι διαφημίσεις μέσω Instagram Stories με βίντεο και τυπικές εικόνες συνήθως έχουν καλύτερες επιδόσεις διότι υπάρχει μεγάλη προσφορά και οι διαφημιζόμενοι εξακολουθούν να είναι πολύ νέοι σε αυτήν την τοποθέτηση, επομένως το κόστος είναι χαμηλό.

Οι διαφημίσεις εμφανίζονται μεταξύ των ιστοριών. Μια τυπική διαφήμιση Instagram Stories είναι 15 δευτερόλεπτα, αλλά μπορείτε να το κάνετε και ως διαφημιστικό καρουσέλ, το οποίο μπορεί να φτάσει μέχρι τρία πάνελ και 45 δευτερόλεπτα.

Το βίντεο των 45 δευτερολέπτων μπορεί να κοπεί σε βίντεο 15 δευτερολέπτων (το κάνει το facebook)

Χρησιμοποιήστε το βίντεο στις διαφημίσεις σας στο Facebook

Η συνολική σημασία της χρήσης βίντεο σε μια πλατφόρμα όπως το Facebook ή το Instagram δεν είναι πραγματικά καινούριο, αλλά παρουσιάζει αυξητική τάση. Οι ιστορίες του Facebook βρίσκονται στο επίκεντρο της κινητής σας συσκευής, επίσης στο παρελθόν αλλά και πρόσφατα διάφοροι εκπρόσωποι εχουν μιλήσει για το πώς στο μέλλον, το Facebook θα γίνει ακόμα πιο προσανατολισμένο στο βίντεο.

Θα πρέπει να κάνουμε βίντεο για να αξιοποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα θέλει χρήστες που καταναλώνουν περιεχόμενο. Το περιεχόμενο σε βίντεο που καταναλώνεται σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram σε καθημερινή βάση είναι εκπληκτικό.

Ως διαφημιζόμενοι, θέλουμε να επωφεληθούμε από τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργούμε διαφημίσεις βίντεο για ό, τι κι αν διαφημίζουμε - και να έχουμε κατά νου το κινητό όταν το κάνουμε.

Μήκος βίντεο

Δοκιμάστε βίντεο με διάρκεια μόλις 15 δευτερολέπτων και με διάρκεια αρκετών λεπτών. Όλα τα μήκη μπορούν να είναι καλά, ποικίλλει ανάλογα με το τι προσφέρετε και τι προσπαθείτε να επιτύχετε με το βίντεο.

Μπορείτε να κάνετε μια διαφήμιση Instagram Stories και στη συνέχεια να εκτελέσετε την ίδια διαφήμιση στο Facebook Stories. Στη ροή Instagram, οι διαφημίσεις βίντεο περιορίζονταν σε 60 δευτερόλεπτα, όπως και τα βιολογικά βίντεο, αλλά πρόσφατα αύξησαν αυτό το μήκος για τις διαφημίσεις στα 120 δευτερόλεπτα.

Υπότιτλοι βίντεο

Οι διαφημίσεις βίντεο ξεκινούν συχνά με σίγαση, επομένως πρέπει να δημιουργήσετε βίντεο που καταγράφει την προσοχή των ανθρώπων με τον ήχο απενεργοποιημένο. Εάν μιλάτε στο βίντεο ή υπάρχει μια φωνή, σίγουρα θέλετε να προσθέσετε λεζάντες ώστε κάποιος που παρακολουθεί με τον ήχο μακριά να γνωρίζει ακόμα τι συμβαίνει. Εκτός από αυτό, θέλετε να συμπεριλάβετε κίνηση, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό, οπτικά ενδιαφέρον βίντεο.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μισθώσετε μια μεγάλη εταιρία παραγωγής. Πιάσε το τηλέφωνό σου, κάνε κάτι που ευθυγραμμίζεται με τον εαυτό σου και το εμπορικό σήμα ή την επιχείρησή σου και απλά δημιουργήστε κάτι που νιώθετε ότι θα προσθέσει αξία και θα τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων.

Σχόλια