Facebook Μάρκετινγκ: Συμβουλές για Αρχάριους

 Εάν χρησιμοποιείτε το Facebook για Μάρκετινγκ τότε σίγουρα θα γνωρίζετε ότι πρόσφατα ξεπέρασε το 1 Δις χρήστες! Αρκετά εντυπωσιακό νούμερο που δύσκολα μπορεί κάποιος πλέον να αγνοήσει.

Ο λόγος είναι απλός, διότι με την σωστή διαχείριση μπορεί να σας φέρνει "στοχευμένους" χρήστες στην ιστοσελίδα σας που εάν τους υποδεχθείτε μέσα σε "κανάλι πωλήσεων" υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνουν πελάτες σας.

Εάν λοιπόν ο στόχος σας είναι να βρείτε μια ομάδα ανθρώπων που θα ήθελε να μάθει για τα προϊόντα -υπηρεσίες σας τότε θα σας πω 4 απλές συμβουλές για να ακολουθήσετε στο μάρκετινγκ της εταιρείας σας στο Facebook προκειμένου να επιτύχετε τον παραπάνω στόχο.


1. Δώστε στους ανθρώπους έναν λόγο για να τους αρέσει το προϊόν-υπηρεσία σας

Πριν κάποιος χρήστης αναλάβει "δράση" δηλαδή προχωρήσει σε αγορά πρέπει πρώτα να γίνει θαυμαστής σου, για αυτό θα πρέπει να τους δώσουμε ένα λόγο.

Γιατί πρέπει οι άνθρωποι να σε ακολουθήσουν; Για παράδειγμα αν είστε συγγραφέας, δώστε τους την πρόσβαση σε μερικές σελίδες του βιβλίου σας χωρίς κανένα κόστος για να δημιουργήσετε μια ευχάριστη εμπειρία με το ακροατήριό σας.

Στους χρήστες αρέσει να αναλαμβάνουν "δράση" σε θέματα σχετικά με ανταμοιβή.

Ένα καλό παράδειγμα είναι όταν κάνετε κλικ σε κάποια διαφήμιση και προκειμένου να σας αφήσει να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό για την μεγάλη κλήρωση η κάποιο προεπιλεγμένο δώρο-προσφορά σας ζητάει να κάνετε Like την σελίδα της εταιρείας.



2. Επικεντρωθείτε στην ειδικότητα σας

Τα περιεχόμενα και οτιδήποτε άλλο μοιράζεστε με τους φαν της σελίδας σας πρέπει κάπως να σχετίζονται με την ειδικότητά σας.

Δηλαδή εάν το αντικείμενο σας είναι το εμπόριο ηλεκτρικών συσκευών μην αναρτήσετε περιεχόμενο με τα τελευταία ποδοσφαιρικά αποτελέσματα; ίσως αναρωτιέστε: μα καλά το περιεχόμενο θα είναι για  πλυντήρια; κουζίνες; τηλεοράσεις; κλπ; όχι βέβαια θα πρέπει να είστε και λίγο ευρηματικοί, τι εννοώ; π.χ. Γνωρίζετε ότι όταν βάζετε πλυντήριο η καλύτερη ώρα είναι 8-11 μ.μ γιατί τότε μπαίνει σε λειτουργία το "φθηνό ρεύμα"; συνδυάζετε λοιπόν την ανάρτηση με μια φώτο ενός πλυντηρίου σας

Με αυτόν τον τρόπο δώσατε κάτι χρήσιμο στον χρήστη παρουσιάζοντας το προϊόν σας.

Επομένως ότι κάνετε στο Facebook πρέπει να αντικατοπτρίζει τους βασικούς στόχους σας.

Να είστε συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνετε. Προσωπικά είναι η καλύτερη συμβουλή που έχω λάβει ποτέ.

Μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που εμπορεύεστε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

Το κόλπο εδώ είναι πως θα μπορέσετε να "συνδέσετε" το εμπορικό σήμα με την καμπάνια σας.

Δεν έχει σημασία αν η είδηση ​​είναι νέα ή παλιά, βεβαιωθείτε ότι είναι σχετική και μπορεί να ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας σας, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.


3. Αρχίστε να ρωτάτε το κοινό σας

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε στο Facebook είναι οι σχετικές ερωτήσεις προς το κοινό σας.

Κάντε το κοινό σας να σας μιλάει. Είναι δική σας ευθύνη να ξεκινήσετε μια συζήτηση και να τους αφήσετε να μιλήσουν γι 'αυτήν, για μια ολόκληρη μέρα.

Όταν κάνετε ερωτήσεις, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει μεγάλο "χάσμα" μεταξύ της εταιρείας σας και του προϊόντος / υπηρεσίας που προσφέρετε.

π.χ. Ρυθμίζοντας την φωτεινότητα οθόνης της τηλεόρασης σας στην θέση medium κάνετε οικονομία στο ρεύμα κατά 30% αρκετά σημαντικό αν φανταστείτε ότι έχετε την ίδια απόδοση χρησιμοποιώντας το καινούργιο μας μοντέλο Α 23Μ (σχετική φώτο) εσείς έχετε άλλους τρόπους που εξοικονομείτε ρεύμα;

Ο λόγος για τον οποίο θα εγγραφείς στο Facebook δεν είναι για να ξεγελάσεις τους ανθρώπους να αγοράσουν το προϊόν σου η την υπηρεσία σου.

Είναι για να "οικοδομήσουμε" μια σχέση με πραγματικούς ανθρώπους. Οι άνθρωποι που έχουν ανάγκη, είναι απελπισμένοι για να πάρουν απαντήσεις που "διαρκούν" και όχι εφήμερες "Άρες Μάρες Κουκουνάρες" όπως έχω δει τελευταία μια ηλιθιότητα που επικρατεί περί "γρήγορου πλουτισμού" στο Facebook "Γίνε και εσύ δικτυωτής > 100.000 σε 1 ώρα!!!!" και άλλες λοιπές χαζομάρες.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κάνετε για να λύσετε τα προβλήματα των φαν της σελίδας σας;

Μην σκέφτεστε σαν εταιρεία, σκεφτείτε ως ακροατής, χρήστης, άγνωστος. Να είστε αντικειμενικοί στην κριτική που θα ασκήσετε στον εαυτό σας, δεν μπορείτε να το κάνετε; ζητήστε βοήθεια από την οικογένεια η τους φίλους σας.

4. Φροντίστε οι αναρτήσεις σας να έχουν ωραίες και χαριτωμένες φωτογραφίες

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι εικόνες είναι πιο ισχυρές από ότι νομίζαμε αρχικά. Δύσκολα μπορώ να με φανταστώ διαβάζοντας ένα blog δίχως κάποια κατά προτίμηση "χαριτωμένη" εικόνα.

Το μάρκετινγκ στο Facebook, θέλει να χρησιμοποιείτε εικόνες που να "μιλάνε τη γλώσσα σας" και να μπορούν να ενισχύσουν το εμπορικό σήμα σας.

Πως μπορεί μια και μόνο εικόνα να κάνει την διαφορά;

Δείτε το άρθρο μου σχετικά με το πως να φτιάξετε την καλύτερη διαφήμιση στο Facebook.

Κάθε φορά που θα προσθέτετε μια εικόνα σε ότι μοιράζεστε στο Facebook, αυτό θα εμπνεύσει τους φίλους σας για να σχολιάσουν και να αναλάβουν "δράση".

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν εικόνες για να "γαρνίρουν"τις εκστρατείες τους και αυτό νομίζω ότι είναι μια λανθασμένη αντίληψη.

Κάντε την φωτογραφία σας επαγγελματική? Αλλάξτε το μέγεθος και προσαρμόσετε την αντίθεση.

Όταν χρησιμοποιείτε την προσωπική σας εικόνα, φροντίστε απλά να είναι αληθινή.

Δεν μπορείτε να συμπεριλάβετε την πλήρη εικόνα? Απλά κάντε ένα "κόψιμο-crop" και κάντε σίγουρο ότι η νέα εικόνα δείχνει ένα σημαντικό τμήμα - το πρόσωπό σας.

Χρησιμοποιείτε το Facebook για την προώθηση της ιστοσελίδας σας; Αν ναι, ποια είναι η εμπειρία σας;

Νομίζετε ότι δημιουργώντας μια σελίδα για την εταιρεία σας στο Facebook αξίζει τον κόπο; Ή μήπως είναι ένα χάσιμο χρόνου;

Σχόλια