Εσείς πήρατε διαφημιστικό κουπόνι για το Google;

 Η διαφήμιση στο Ίντερνετ ξεκινάει από το Google, γιατί; απλά επειδή κατέχει την "μερίδα του λέοντος" στην αγορά, επομένως δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε το από που θα πρέπει να ξεκινήσουμε την διαφήμιση για το προϊόν η την υπηρεσία μας όσον αφορά το διαδίκτυο.

Μία πολύ μικρή επιχείρηση που δεν έχει την δυνατότητα να συναγωνιστεί τις μεγάλες εταιρείες της αγοράς στον τομέα της θα μπορούσε άραγε να διαφημιστεί επιτυχώς στο Google; και αν ναι με ποιόν τρόπο;

Το "μυστικό" της επιτυχίας είναι ένα και μοναδικό, και αυτό θα συζητήσουμε σήμερα, δηλαδή το πως 10€ έξοδα μπορούν να αποκομίσουν περισσότερα οφέλη από αντίστοιχα 100€ έξοδα.


Το μυστικό μίας επιτυχημένης διαφήμισης στο διαδίκτυο είναι: 

Η Στόχευση και Βελτιστοποίηση αυτής.


Πρακτικά τι σημαίνει αυτό; και πως θα μπορούσε να υλοποιηθεί από τον κ. Μανώλη η την κ. Χριστίνα; που έχει σχεδόν μηδαμινό μπάτζετ;

Ας ξεκινήσουμε με το να εξηγήσω τι ακριβώς εννοώ:

Από όλους όσους χρησιμοποιούν το ίντερνετ για διαφημιστικούς λόγους, ελάχιστοι είναι αυτοί που καταφέρνουν να αξιοποιήσουν τις απεριόριστες δυνατότητες που παρέχονται.

Για ποιόν λόγο οι υπόλοιποι δεν εκμεταλλεύονται αυτές τις δυνατότητες; για τον απλούστατο λόγο ότι δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη τους! Απίστευτο; και όμως είναι η πραγματικότητα..

Το μόνο πράγμα που γνωρίζει ο κάθε επιχειρηματίας η επαγγελματίας είναι ότι κάθε μήνα πρέπει να πληρώνει το Χ ποσό στην οποιαδήποτε διαδικτυακή υπηρεσία χρησιμοποιεί.

Ελάχιστοι, ίσως μετρώνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αυτοί που θα καθίσουν να ασχοληθούν με την "επένδυση τους" διότι από την στιγμή που πληρώνεις περί επένδυσης πρόκειται, και θα αναλύσουν η τουλάχιστον κατανοήσουν τα στατιστικά δεδομένα των αποτελεσμάτων.

Εάν έχετε διαφημιστεί στο Ίντερνετ γνωρίζετε τι είναι οι μετατροπές; η το CTR; και πως η σωστή κατανόηση αυτών των δεδομένων μπορεί να διπλασιάσει η δεκαπλασιάσει τα οποιαδήποτε οφέλη μπορεί να αποκομίζετε από την διαφήμιση σας;

Γνωρίζετε πόσοι και ποιοι πελάτες σας βρήκαν μέσω ίντερνετ;

Οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιείται είναι: "ευρείας αντιστοίχισης"; "αντιστοίχιση φράσης"; η "ακριβής αντιστοίχιση"; η τίποτα από όλα αυτά;

Όπως λοιπόν καταλαβαίνουμε το μόνο εύκολο εδώ είναι το να αρχίσει κάποιος να ξοδεύει χρήματα χωρίς να γνωρίζει βασικά τον λόγο και το αποτέλεσμα. Τι θα κερδίσει στο τέλος; Ένα μεγάλο έλλειμμα στον τραπεζικό του λογαριασμό. 


Τι προτείνω;


Το καλύτερο σενάριο από όλα θα ήταν να μαθαίνατε να διαφημίζεστε από μόνοι σας, επειδή όμως είναι απόλυτα κατανοητό και σεβαστό το γεγονός ότι δεν υπάρχει χρόνος η ακόμα και διάθεση μάθησης (μα τώρα στα γεράματα θα μάθω; μην ξεχνάτε: Η μάθηση δεν έχει ηλικία) τότε το καλύτερο σενάριο από όλα θα ήταν να προσλάβετε έναν επαγγελματία να το κάνει για εσάς.


Τι να προσέξετε; 


Πάρα πολύ απλά, πόσα πληρώσατε για την διαφήμιση συμπεριλαμβανομένου και της αμοιβής του επαγγελματία; ας πούμε 200€ για ένα μήνα.


Ωραία στο τέλος του μήνα για τα 200€ που ξοδέψατε πήρατε τουλάχιστον 300€; δηλαδή ένα κέρδος 50% επί του ποσού που επενδύσατε;

Γνωρίζετε ποιοι από τους πελάτες που ήρθαν στο μαγαζί σας και αγόρασαν αυτά τα πράγματα αξίας 300€ ήρθαν από την διαφήμιση σας στο ίντερνετ; Ο επαγγελματίας που προσλάβατε σας παρέχει τα παραπάνω στοιχεία; και αν ναι με ποιόν τρόπο; πως μπορεί να το αποδείξει;

Σας έχει συμβουλεύσει για τα επόμενα βήματα; τι θα πρέπει να κάνετε για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας μακροπρόθεσμα;

Αν στα παραπάνω ερωτήματα υπάρχουν απαντήσεις που τεκμηριώνονται με πράξεις και αποτελέσματα τότε να είστε σίγουροι ότι έχετε βρει τον σωστό επαγγελματία για να σας βοηθήσει.


Τι μπορώ να κάνω για εσάς;

  1. Να αναλάβω την διαφήμιση σας στο Google για 1 μήνα με μοναδικό κόστος για εσάς 25€

  2. Θα προσθέσω στον λογαριασμό σας άλλα 75€ με την χρήση κουπονιών της Google, δηλαδή θα μπορέσετε να δοκιμάσετε την αποτελεσματικότητα που σας προσφέρει το διαδίκτυο με το μίνιμουμ κόστος! Θα διαφημιστείτε με 100€ για ένα μήνα στο Google ενώ θα έχετε πληρώσει μόνο 25€!

  3. Αν στο τέλος του μήνα μείνετε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα συνεχίζετε την συνεργασία μαζί μου αν όχι διακόπτετε, έτσι απλά χωρίς εκατέρωθεν υποχρεώσεις.

  4. Εννοείτε ότι μπορώ να απαντήσω σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις που έθεσα ως κριτήριο "πρόσληψης" ενός επαγγελματία μάρκετερ.

Η ερώτηση: 

Μα καλά εσείς δεν θέλετε κάποια αμοιβή για την εργασία σας;

Η απάντηση:

Αρχικά Όχι, εάν και εφόσον μείνετε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα και θέλετε να συνεχίσετε μετά το τέλος του μήνα τότε θα συζητήσουμε την αμοιβή μου.

Για ποιόν λόγο το κάνω αυτό; Επειδή είμαι απόλυτα σίγουρος για το αποτέλεσμα, και αυτό που επιδιώκω είναι να πείσω και εσάς.

Για Εγγυημένα Άμεσα Αποτελέσματα:

697 7729 700 | Στείλε email 

9:00 - 19:00 Δευτέρα - Παρασκευή

Ανδρέας Γιαννάτος Social Profiles:

Σχόλια