Πως να φτιάξετε ένα άλογο απο τις φωτογραφίες σας στο Facebook

Φυσικά θα αναρωτιέστε αν ο τίτλος του άρθρου στέκει η είναι λάθος; ο τίτλος είναι απόλυτα σωστός και θα πειστείτε μόλις δείτε παρακάτω το δικό μου άλογο φτιαγμένο απο τις φωτογραφίες μου στο facebook.

Μπορείτε όμως να φτιάξετε μόνο άλογα; όχι, μπορείτε να επιλέξετε διάφορα σχήματα όπως σκύλους, γάτες, καρδούλες, κλπ. προσωπικά νομίζω ότι είναι μια διασκεδαστική και ασφαλής εφαρμογή που προσθέτει μια χαρούμενη πινελιά στο σημερινό γκρίζο τοπίο.
Κάνοντας κλίκ στον υπερσύνδεσμο που ακολουθεί: http://www.getloupe.com/v/8sq2nff1?r=u θα μπορέσετε να δείτε το άλογο μου στον "στάβλο"του, είστε ελεύθεροι να το διανείμετε σε facebook-twitter χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα κοινωνικής δικτύωσης είτε να αφήσετε τα σχόλια σας στο μπλόγκ μου είτε στο κάτω μέρος της σελίδας που είναι η φώτο, φυσικά μπορείτε να δοκιμάσετε την εφαρμογή στις δικές σας φώτο, απλά κάντε κλίκ στον υπερσύνδεσμο getloupe.com 

Σημαντική σημείωση: 
  1. Η εφαρμογή τραβάει και φωτογραφίες απο τα άλμπουμ των φίλων σας (μόνο αυτές που είναι ορατές σε εσάς, δηλαδή αυτές που έχουν επιλέξει οι φίλοι σας να δείτε) λόγω αυτού λοιπόν δεν θα ήταν σωστό να επιλέξετε φωτογραφίες που δεν είναι στην απόλυτη κυριότητα σας.
  2. Αν κάποιες φωτογραφίες δεν θέλετε να είναι σε δημόσια θέα τότε μην επιλέξετε το άλμπουμ που τις περιέχει στην συγκεκριμένη εφαρμογή.

To Άλογο μου Ενα άλογο διαφορετικό απο τα υπόλοιπα, θέλει να τρέξει και να σας πεί ότι όλοι περνάμε δύσκολα και η επόμενη μέρα εξαρτάται απο εμάς, επομένως φτιάξτε και εσείς το δ  

Σχόλια