Adsense

26.7.16

Facebook Marketing: Πως να χρησιμοποιήσετε το Facebook προς όφελος της εταιρείας σας

Facebook Marketing Greece


Το 70% των εταιρειών παγκοσμίως οποιουδήποτε μεγέθους χρησιμοποιούν ως κύρια μέθοδος μάρκετινγκ το Facebook.

Όπως ήδη θα γνωρίζουν οι περισσότεροι το facebook ήδη έχει 800.000.000+ χρήστες παγκοσμίως και όπως όλα δείχνουν θα φτάσει αισίως το 1 δις αρκετά σύντομα. Έτσι λοιπόν έχουμε έναν αρκετά μεγάλο αριθμό χρηστών που μπορούμε να απευθυνθούμε όσον αφορά την εταιρεία μας, τα προιόντα μας η τις υπηρεσίες μας.

Πώς όμως μπορούμε να πλησιάσουμε όλους αυτούς;
Κάθε επιχείρηση μπορεί να έχει μια δική της σελίδα στο facebook, το facebook όμως δεν είναι το ίδιο χρήσιμο για όλων των ειδών τις επιχειρήσεις, για παράδειγμα είναι αρκετά χρήσιμο για κάποιον ιδιωτικό γυμναστή η για ένα κομμωτήριο η σαλόνι ομορφιάς παρά για ένα δικηγορικό γραφείο η έναν υδραυλικό. Αποδεδειγμένα είναι ιδανικό για όλες τις επιχειρήσεις που ανήκουν στο λιανικό εμπόριο, και για τις περισσότερες εταιρείες η ιδιώτες που προσφέρουν κάποια παροχή υπηρεσιών.

Το 70% των εταιρειών παγκοσμίως χρησιμοποιούν το facebook ώς το κύριο αντικείμενο μάρκετινγκ στις διαφημιστικές τους καμπάνιες, γιατί; διότι είναι ο μοναδικός ιστότοπος στον πλανήτη όπου ο χρήστης κατα μέσον όρο παραμένει 27' λεπτά ημερησίως.

Οι πιθανότητες επιτυχίας που έχετε μέσα απο μια οργανώμενη διαφημιστική καμπάνια στο facebook είναι ξεκάθαρες, αν υποθέσουμε ότι έχετε 100 φίλους και αυτοί με την σειρά τους έχουν 100 φίλους ο καθένας τότε μιλάμε για ένα πιθανό κοινό 10.000 ανθρώπων.

Βλέπετε ότι τα νούμερα πολλαπλασιάζονται με ταχύτητα φωτός, φτιάξτε μια επαγγελματική σελίδα στο facebook για την εταιρεία σας και καλέστε τους φίλους σας, ζητήστε τους να κάνουν LIKE την σελίδα σας (έτσι θα είναι ενήμεροι για τα νέα της εταιρείας σας), έπειτα ζητήστε τους να μοιραστούν την σελίδα σας με τους φίλους τους..........και πάει λέγοντας.

Το αποτέλεσμα που θα δείτε θα σας αποζημιώσει για τον κόπο που κάνατε, καθώς όπως είπαμε παραπάνω ο πολλαπλασιασμός στο facebook γίνετε με την μορφή χιονοστιβάδας.

Επαγγελματική Σελίδα στο Facebook

 Επομένως ποιά είναι τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου το facebook να δουλέψει για εσάς;
  1. Μόλις αποφασίσετε ότι το facebook είναι κατάλληλο για την εταιρεία σας θα πρέπει να σκεφτείτε το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους χρήστες και ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να το επιτύχετε αυτό.
  2. Εαν έχετε προιόντα, οτιδήποτε προιόν, θα πρέπει να κάνετε σίγουρο ότι έχετε όσες το δυνατόν περισσότερες έγχρωμες φωτογραφίες για το κάθε προιόν, ιδανικά θα είναι τέλειο να τις έχετε μέσα στην σελίδα σας στο facebook ώστε να μην αναγκάζετε τον χρήστη να βγαίνει εκτός, μην ξεχνάτε ότι ο κόσμος αγοράζει με τα μάτια.
  3. Εαν πουλάτε μια υπηρεσία θα πρέπει να εστιάσετε στο όφελος αυτής, για παράδειγμα αν έχετε συνεργείο αυτοκινήτων φτιάξτε ένα γρήγορο βίντεο για την αλλαγή λαδιών η φίλτρου, ώστε να δείξετε ότι η εξυπηρέτηση σε απλά ζητήματα του συνεργείου σας είναι άμεση και χωρίς χρονοτριβές.
  4. Ζητάτε απο τους χρήστες την γνώμη τους για κάποιο προιόν η υπηρεσία που προσφέρετε, αν και ως επι το πλείστων οι κριτικές είναι πάντα θετικές ενδεχομένως να έχετε και κάποιες αρνητικές κρητικές, εδώ χρειάζετε να έχετε σκεφτεί εκ των προτέρων τι στρατηγική θα ακολουθήσετε, επικοινωνήστε μαζί μου να σας πώ την γνώμη μου.


  5. Θες βοήθεια με το Μάρκετινγκ στο Facebook;  Στείλε email 


  6. Κρατήστε τον τοίχο σας ενημερωμένο, 3-4 φορές την εβδομάδα, αν μπορείτε και περισσότερο, εαν βρείτε κάποια πληροφορία που να είναι σχετική με την κοινοποίηση κάποιου φίλου της σελίδας σας, δημοσιεύστε τη ακόμα και αν είναι άσχετη με τα προιόντα η τις υπηρεσίες σας, εαν η πληροφορία σας είναι χρήσιμη θα κρατήσει τον χρήστη σε "επαγρύπνηση" όσον αφορά τα νέα της σελίδας σας.
  7. Κρατήστε τους φίλους της σελίδας σας ενημερωμένους, νέες τεχνικές, νέα προιόντα, νέες υπηρεσίες, προσφορά της ημέρας η του μήνα, κλπ. έτσι θα αρχίσουν να αισθάνονται με την πάροδο του χρόνου ως ένα μέρος της επιχείρησης σας και είναι αρκετά πιθανό να επιστρέφουν στην σελίδα σας η να επισκεφτούν την εταιρεία σας.
  8. Διαφημίστε μέσα απο την σελίδα σας γεγονότα, εκδηλώσεις, πάρτι, περίοδους εκπτώσεων, κλπ.
  9. Ενημερώνετε τους χρήστες για τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης σας, ωράρια αργιών, αν δουλεύετε σαββατοκύριακα και μέχρι τι ώρα, αν θα λάβετε μέρος στην απεργία, κλπ. οτιδήποτε σχετικό αφορά την λειτουργία της εταιρείας σας.
  10. Μην παραγεμίζετε τους φίλους της σελίδας σας με πληροφορίες, μην ξεχνάτε ότι είναι η σελίδα είναι εταιρικός λογαριασμός και όχι προσωπικός, για παράδειγμα μην αναφέρετε ότι σπάσατε το νύχι σας η ότι αγοράσατε ένα καινούργιο ζευγάρι παπούτσια, υπάρχει μια λεπτή γραμμή στο να κάνουμε ανθρώπους να ενδιαφερθούν και στο να τους διώξουμε εντελώς, επομένως προσέξτε μην την τραβήξετε και κοπεί.
  11. Το πιο σημαντικό είναι να κρατάτε την σελίδα σας ανανεωμένη σε τακτά χρονικά διαστήματα, για παράδειγμα ένα εστιατόριο αρκετά διάσημο και πολυάσχολο σκέφτηκε ότι δεν υπάρχει χρόνος για να ανανεώνει την σελίδα του στο facebook, για τους χρήστες του facebook φαινόταν ότι το εστιατόριο δεν λειτουργεί πιά.

    Αν δεν έχετε σκοπό να ανανεώνετε την σελίδα σας καλύτερα θα ήταν να την κλείσετε διότι το τελευταίο πράγμα που θα θέλατε να σας συμβεί θα ήταν αρνητικά σχόλια για την επιχείρηση σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: