Facebook Premium Ads: Η πιο ακριβή διαφήμιση στην ιστορία του Ίντερνετ


Ίσως χαρακτηριστούν οι ακριβότερες διαφημίσεις στο διαδίκτυο παγκοσμίως! Ο λόγος; για τις επερχόμενες "Premium Βίντεο Διαφημίσεις" του Facebook. Εάν μάθετε πόσο πρόκειται να κοστίσουν τότε μπορείτε να καταλάβετε όλα τα υπόλοιπα.

Η Wall Street Journal ανέφερε ότι οι διαφημίσεις αυτές θα κοστίζουν περίπου 1.000.000 δολάρια την ημέρα.


Υπήρχε η φήμη από τον περασμένο μήνα ότι το Facebook ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη νέα μονάδα διαφήμισης μέσα στους επόμενους μήνες. Πηγές της Εφημερίδας όμως αναφέρουν ότι το χρονοδιάγραμμα αφορά τις "επόμενες εβδομάδες" και αρχικά το Facebook σχεδιάζει να τις περιορίσει σε μια μικρή ομάδα των διαφημιστών.

Το Facebook προσπαθεί να επιτύχει μια ισορροπία μεταξύ της αύξησης των εσόδων και το να αποσπάσει την προσοχή των 1,28 δισεκατομμύρια ενεργών χρηστών με το "ενοχλητικό" για εκείνους διαφημιστικό σπότ. Ο CEO Mark Zuckerberg και η COO Sheryl Sandberg είπαν ότι έχουν δεσμευθεί να κάνουν τις διαφημίσεις του Facebook, ενδιαφέρουσες και πολύτιμες για τους χρήστες όπως και κάθε άλλο περιεχόμενο .

Για να καταφέρουν τον παραπάνω στόχο με τις διαφημίσεις βίντεο, το Facebook συνεργάζεται με την εταιρεία δοκιμών διαφημίσεων Ace Metrix επάνω σε ενα αντικειμενικό, και μετρήσιμο τρόπο για να αξιολογήσουν τις διαφημίσεις.

Η Ace Metrix δημιούργησε μια ειδική βαθμολογία για τις διαφημίσεις του Facebook. Εκτός από τις συνήθεις μετρήσεις της, όπως 'επιθυμία' και 'watchability' η Ace Metrix προσθέτει και έναν άλλο παράγοντα μέτρησης που ονομάζεται 'νοήματος'.

Για υψηλό 'νοήματος' σκορ , μια διαφήμιση πρέπει να εμπνεύσει 'συναίσθημα' και 'πολυλογία' δηλαδή ένα μέτρο του πόσο πολύ οι χρήστες γράφουν στα σχόλιά τους. Τα στοιχεία αυτά, καθώς και το χιούμορ, συμβάλλουν στην ειδική κλίμακα που ονομάζεται 'Ace Score'.

Εσείς έχετε διαφημιστεί στο Facebook; είχατε επιτυχία με τις διαφημίσεις σας; μοιραστείτε την εμπειρία σας.

Σχόλια