Adsense

11.4.13

Πως να γράψετε SEO φιλικά άρθρα στην ιστοσελίδα-ιστολόγιο σας

Από την στιγμή που έγινε η ενημέρωση Google Panda στην δημοφιλή μηχανή αναζήτησης, τα κριτήρια κατάταξης μιας ιστοσελίδας έγιναν πιο αυστηρά και συνάμα πιο ποιοτικά.

Αυτό σημαίνει ότι εάν στο blog σας έχετε "καλά και σωστά" άρθρα είναι σίγουρο ότι θα είστε στην πλευρά των κερδισμένων, αν όχι τότε πρέπει να επαναπροσδιορίσετε τον τρόπο που δημοσιεύτε τα άρθρα σας.

Σήμερα θα δούμε πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο έπακρο όλες αυτές τις αλλαγές που έχουν γίνει μέχρι σήμερα στο SEO σε κάθε ένα από τα άρθρα που γράφετε.
Εάν θέλετε να είστε με τους "νικητές" θα πρέπει να ακολουθήσετε τους παρακάτω τρόπους που αναλύω συνοπτικά:

► Το άρθρο σας είναι αυθεντικό;

Εάν δεν είναι τότε θα ισχύει ένα από τα δύο: είτε θα είναι "διπλότυπο", είτε "κλεμμένο" επομένως καλό θα είναι να το αποφύγετε, προσπαθείστε να ξοδέψετε λίγο χρόνο 10 - 20 λεπτά για να βρείτε ένα θέμα το οποίο θα θέλατε να αναπτύξετε και απλά γράψτε την άποψη σας περί αυτού, διαβάστε άλλα blogs, εάν αναδημοσιεύσετε άρθρα πάντα είναι καλό και σωστό να αναφέρετε την πηγή με σχετικό link.

► Μπορείτε να παρέχετε πρακτικές συμβουλές η σχετική έρευνα στο άρθρο σας;

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γράψετε ένα επιτυχημένο άρθρο είναι να σκεφτείτε για προβλήματα η θέματα που ενδέχεται να απασχολούν τους αναγνώστες σας και να γράψετε για αυτά, προσφέροντας τους πραγματική αξία θα επιτύχετε την καλύτερη δυνατή διάδραση του άρθρου σας.

► Όταν γράφετε δίνετε καθόλου προσοχή στην ορθογραφία;

Γνωρίζετε ότι ένα blog με καλή ορθογραφία θα έχει πολύ καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης από ένα άλλο το οποίο είναι εν μέρει ανορθόγραφο;

► Όταν γράφετε σκέφτεστε τις μηχανές αναζήτησης; η τους χρήστες;

Συνηθιζόταν πριν το Google Panda Update τα άρθρα να γράφονται περισσότερο με κριτήριο τις πρακτικές προώθησης [SEO] επομένως αυτό δεν ήταν ότι καλύτερο για τον χρήστη που έψαχνε την Χ πληροφορία. Σήμερα η συγγραφή πρέπει να γίνετε με το μυαλό στον χρήστη και όχι στα Googlebots. Επομένως σκεφτείτε τι θα ήταν χρήσιμο για τους αναγνώστες σας και απλά εφαρμόστε το.

► Είναι καλογραμμένο το άρθρο σας;

Ξέχωρα από την σημασία της ορθογραφίας, δοκιμάσατε ποτέ να διαβάσετε το άρθρο σας; είναι εύκολα κατανοητό; σκέψεις η προτάσεις που τυχόν προτείνετε είναι στην πρέπον σειρά; είναι εύκολο να διαβάσει κάποιος το άρθρο σας; επομένως αυτό που προτείνω να κάνετε είναι γράψετε το άρθρο σας όπως σας βολεύει και κατόπιν να θυσιάσετε 5-10 λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να διαρθρώσετε σωστά το άρθρο σας πριν το δημοσιεύσετε.

► Εσείς θα σημειώνατε [bookmark] το άρθρο σας;

Αν όχι τότε γιατί περιμένετε από κάποιον άλλον να το κάνει; Ένα καλό άρθρο "σημειώνετε" από τους χρήστες για να το διαβάσουν κάποια στιγμή στο μέλλον όταν το χρειαστούν και πάλι.

Τι θα πρέπει να κάνετε για να "σημειώσει" κάποιος το άρθρο σας;
    • Να έχετε γράψει μια λεπτομερής έκθεση με αξιόπιστες πηγές σε ένα γεγονός της επικαιρότητας.
      • Μια συναρπαστική ιστορία με πιστευτούς χαρακτήρες.
        • Ένα "πώς-να" άρθρο γνωστό και ως [how to] σχετικά με ένα θέμα που δεν έχει ποτέ πριν καλυφθεί.
          • Αναφέροντας έναν μακρύ κατάλογο διάφορων η συγκεκριμένων "πηγών".

          ► Η σελίδα που έχετε γράψει το άρθρο μήπως είναι γεμάτη διαφημίσεις και προτροπές;

          Όταν ένας χρήστης ψάχνει για κάποια πληροφορία στο διαδίκτυο αυτό που θέλει συνήθως είναι να οδηγηθεί σε μία σελίδα που θα δίνει λύση σε αυτό που ψάχνει άμεσα.

          Για παράδειγμα κάντε ένα γρήγορο τεστ την ιστοσελίδα σας: Όταν τελειώσετε την συγγραφή πατήστε προεπισκόπηση για να δείτε πως θα φαίνεται το άρθρο σας όταν δημοσιευτεί και ρωτήστε τον εαυτό σας τα εξής:

          • Που "πέφτει" η ματιά σας αρχικά;
          • Που θα θέλατε να "πέσει η ματιά" του χρήστη αρχικά;
          • Είναι εμφανές και εύκολα κατανοητό αυτό που ζητάτε από τους χρήστες σας στην συγκεκριμένη σελίδα;

          Το συμπέρασμα; το καλύτερο από όλα είναι να έχετε έναν "καθαρό και απλό" σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας που οι χρήστες σας θα λατρέψουν και σταδιακά επιβραβεύσουν.

          Θέλετε βοήθεια με την διαφήμιση και προώθηση της εταιρείας σας;

          697 7729 700 | Στείλε email

          Ανδρέας Γιαννάτος: Google+ | Facebook | Twitter | Linkedin

          ► Πόση προσοχή δίνετε στις λεπτομέρειες;

          Εάν θέλετε να τα έχετε καλά με το Google, τότε θα σας πρότεινα να δίνετε προσοχή στις λεπτομέρειες, εξάλλου μην ξεχνάμε και το ρητό: "Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά"

          ► Γράφετε μεγάλα άρθρα, γιατί;

          Ένας από του κύριους λόγους που έγινε το Panda update ήταν η "εκκαθάριση όλων των μικρών και άχρηστων άρθρων" και η επιβράβευση όλων των μεγάλων και χρήσιμων άρθρων.

          Αν και "μαγικές συνταγές" δεν υπάρχουν, απλά φροντίστε το άρθρο σας να ξεπερνά τις 300 λέξεις και όπως τόνισα και παραπάνω να είναι χρήσιμο, απλό και κατανοητό.

          Γενικό Συμπέρασμα:

          Γράφοντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο για τους αναγνώστες σας και προσπαθώντας να πληρείτε τις προυποθέσεις του Panda update παίρνει χρόνο.

          Χρειάζεται υπομονή και σκληρή δουλειά. Αλλά στο τέλος η πληρωμή αξίζει τον κόπο, γιατί η κοινότητα στο blog σας θα αρχίσει να αυξάνεται και η οργανική [SEO] επισκεψιμότητα του blog σας θα αυξηθεί.

          Αγαπητέ φίλε-φίλη, σε ευχαριστώ που διάβασες το άρθρο μου, αν νομίζεις ότι είναι ενημερωτικό και χρήσιμο θα σε παρακαλούσα να το μοιραστείς με τους φίλους σου χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα κοινωνικής δικτύωσης.



          Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          Δεν υπάρχουν σχόλια: