Adsense

22.2.13

Πως να διαλέξετε τον σωστό τύπο διαφημιστικής καμπάνιας στο adwords

Εάν έχετε ξεκινήσει διαφήμιση στο ►Google adwords◄ θα γνωρίζετε ότι στην αρχή το πρόγραμμα σας ζητάει να καθορίσετε τον τύπο της καμπάνιας σας.
Η γνώση σας φέρνει πιο κοντά στην επιτυχία.
Ας πούμε λοιπόν κάποια βασικά πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζετε προκειμένου να μπορέσετε να επιλέξετε τον καλύτερο τύπο καμπάνιας για εσάς.

Πόσοι και ποιοί είναι οι τύποι καμπάνιας στο Google adwords;

Οι επιλογές είναι τρείς: ► Search Network ► Display Network ► Search & Display Network
Ας πάμε όμως παρακάτω να αναλύσουμε τους τρείς βασικούς τρόπους προβολής της διαφήμισης μας:
  1. Search Network: Η διαφήμιση σας θα δειχτεί σε όλες τις ιστοσελίδες του Google που χρησιμοποιούνται για αναζήτηση (Google Αναζήτηση, Google Χάρτες, Google Groups, κλπ) και στα αποτελέσματα αναζήτησης όλων των ιστοσελίδων που έχουν συνεργασία με το Google όπως για παράδειγμα το AOL.
  2. Display Network: Η διαφήμιση σας θα δειχτεί σε όλες τις ιστοσελίδες που έχουν συνεργασία με το Google (βλέπε adsense) και σε σελίδες όπως το Gmail, Blogger, Youtube κλπ.
  3. Search & Display Network: Πιστεύω ότι είναι η πιο δημοφιλής επιλογή που γίνετε από τους περισσότερους διαφημιζόμενους καθώς επιτρέπει την πρόσβαση και στις δύο παραπάνω επιλογές. Σας βοηθάει να στοχεύσετε το περισσότερο δυνατό κοινό, βέβαια για το αν είναι και η καλύτερη λύση εξαρτάται από το τι θέλετε να κάνετε.   
Μόλις λοιπόν επιλέξετε τον τύπο καμπάνιας που θέλετε και ανάλογα με την επιλογή που θα κάνετε από τις παραπάνω θα σας ζητηθεί να επιλέξετε έναν "δευτερεύοντα" τύπο καμπάνιας, ας δούμε όμως τι επιλογές υπάρχουν:

Εάν επιλέξετε Search Network δηλαδή να δείξετε την διαφήμιση σας στο "Δίκτυο Αναζήτησης" σας παρουσιάζονται 4 επιλογές:
  • Τυπική: Διαφημίσεις με κείμενο, με στόχευση λέξεων-κλειδιών, που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Εάν επιλέξετε το "Δίκτυο Αναζήτησης" το πιο συνετό θα ήταν να επιλέξετε την συγκεκριμένη υπό-επιλογή.
  • Όλες οι λειτουργίες: Όλες οι λειτουργίες και οι επιλογές που διατίθενται για το Δίκτυο αναζήτησης. 
  • Διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων: Διαφημίσεις που προωθούν το απόθεμα των προϊόντων σας από το Google Merchant Center.
  • Δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης: Στόχευση διαφημίσεων με βάση το περιεχόμενο του ιστότοπού σας.

Εάν τώρα θέλετε να επιλέξετε το Display Network η αλλιώς " Δίκτυο Εμφάνισης" μπορείτε να έχετε 3 επιλογές μεταξύ των οποίων βρίσκετε και η πιο χρήσιμη "κατά την προσωπική μου γνώμη" υπό-επιλογή:

  • Όλες οι λειτουργίες: Όλες οι λειτουργίες και οι επιλογές που διατίθενται για το Δίκτυο εμφάνισης. Αν ξεκινάτε για πρώτη φορά και ως τύπο έχετε επιλέξει το "Δίκτυο Εμφάνισης" τότε η συγκεκριμένη υπό-επιλογή θα είναι η καλύτερη δυνατή για εσάς.
  • Εφαρμογές για κινητά: Διαφημίσεις στο δίκτυο Google / AdMob για κινητά
  • Αλλαγή μάρκετινγκ: Διαφημίσεις που στοχεύουν άτομα τα οποία έχουν προηγουμένως επισκεφθεί τον ιστότοπό σας. Πάρα μα πάρα πολύ βασικό και απόλυτα χρήσιμο, φαντάζεστε όπου και αν πάτε να σας "κυνηγάει από πίσω" η διαφήμιση μου; μόνο και μόνο επειδή επισκεφθήκατε μια συγκεκριμένη σελίδα; ότι και να κάνετε σε όποια ιστοσελίδα και να πάτε; υπόσχομαι να γράψω ολόκληρο άρθρο για την συγκεκριμένη υπό-επιλογή αργότερα κάποια στιγμή.

Η τελευταία επιλογή τύπου καμπάνιας που έχουμε είναι η συνάρτηση των δύο παραπάνω, δηλαδή: Search & Display Network η αλλιώς "Δίκτυα αναζήτησης και εμφάνισης" όπου όπως είπα παραπάνω είναι και η πιο δημοφιλής επιλογή, ας δούμε όμως τις υπό-επιλογές που μας προσφέρει:

  • Τυπική: Διαφημίσεις με κείμενο, με στόχευση λέξεων-κλειδιών για τα Δίκτυα αναζήτησης και εμφάνισης. Εάν επιλέξετε τον τύπο "Δίκτυα Αναζήτησης και Εμφάνισης" το πιο συνετό θα ήταν να επιλέξετε την συγκεκριμένη υπό-επιλογή.
  • Όλες οι λειτουργίες: Όλες οι λειτουργίες και οι επιλογές που διατίθενται για τα Δίκτυα αναζήτησης και εμφάνισης.

Χρειάζεστε βοήθεια με την διαφήμιση της επιχείρησης σας; επικοινωνήστε μαζί μου.

Αγαπητέ φίλε-φίλη, σε ευχαριστώ που διάβασες το άρθρο μου, αν νομίζεις ότι είναι ενημερωτικό και χρήσιμο θα σε παρακαλούσα να το μοιραστείς με τους φίλους σου χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαδίδοντας όποιο άρθρο νομίζεις ότι είναι χρήσιμο, βοηθάς εμένα να συνεχίσω την συγγραφή παρόμοιων μελλοντικών άρθρων διότι νιώθω ότι επιβραβεύεις την προσπάθεια μου και επίσης μπορεί να βοηθήσεις κάποιον φίλο η άγνωστο που μπορεί το συγκεκριμένο άρθρο να του φανεί χρήσιμο.

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: