Διαφήμιση στο Google Adwords|Τρόποι και Μυστικά

Η διαφήμιση στην υπηρεσία Adwords του Google είναι μέχρι στιγμής ο "αδιαφιλονίκητος πρωταθλητής" στην προβολή της επιχείρησης σας στο ίντερνετ. Επομένως εάν σκέφτεστε σοβαρά την περίπτωση να διαφημιστείτε στο διαδίκτυο και πως μπορείτε να κερδίσετε από αυτό; συνεχίστε να διαβάζετε.

Ο λόγος που το adwords θεωρείτε ο πιο επιτυχημένος τρόπος διαφήμισης στο ίντερνετ είναι απλός: Το Google κατέχει τα πρωτεία εδώ και αρκετά χρόνια στην προτίμηση των χρηστών παγκοσμίως όσον αφορά την εύρεση πληροφοριών, και αναμένετε να παραμείνει για αόριστο χρόνο ακόμα.

Υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιήσετε την παραπάνω τεράστια δυναμική που σας προσφέρει το Google προς όφελος σας; με την μέγιστη δυνατή προβολή; η οποία ιδανικά συνδυάζεται από "χειροπιαστά" αποτελέσματα;

Για να ξεκινήσετε να διαφημίζεστε στο adwords χρειάζεστε τρία βασικά πράγματα:
  • Λογαριασμό Google.

    Εάν δεν γνωρίζετε αν έχετε εγγραφεί σε κάποια υπηρεσία του Google αυτό που θα πρέπει να κάνετε είναι να πάτε εδώ και να εισάγετε όποιο λογαριασμό email έχετε και νομίζετε ότι συνδέετε με κάποια υπηρεσία του Google.
  •  Δημιουργία διαφήμισης.
  • Ενεργοποίηση του λογαριασμού σας στο adwords.

    Εφόσον θα διαφημιστείτε θα πρέπει να καταχωρήσετε κάποια χρεωστική κάρτα; εναλλακτικά αριθμό λογαριασμού; κλπ. επομένως για την πιστοποίηση απαιτείται ένα χρονικό όριο περίπου 24 ωρών, το πόσο θα διαρκέσει η πιστοποίηση εξαρτάται από εσάς και τις επιλογές που θα κάνετε στην διαδικασία εγγραφής στην υπηρεσία.

Θέλετε η διαφημισή στο Google να σας αποφέρει κέρδη; Επικοινωνήστε μαζί μου.

Ας αναλύσουμε όμως ένα προς ένα τα βήματα που χρειάζετε να ολοκληρώσετε προκειμένου να αρχίσετε να διαφημίζετε τα προιόντα-υπηρεσίες που έχετε.

Το άνοιγμα λογαριασμού διαρκεί λιγότερο από πέντε λεπτά και απαιτεί τα εξής:
  • Επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://adwords.google.com πατήστε Έναρξη τώρα, συμπληρώστε το email σας, επιλέξτε κωδικό πρόσβασης, επιλέξτε ζώνη ώρας και νόμισμα, επιβεβαιώστε το email σας.
Αυτό ήταν τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε την πρώτη σας διαφημιστική καμπάνια:
  • Επιλέξτε που να εμφανίζετε η διαφήμιση σας, δηλαδή; σε κινητά;, υπολογιστές; συγκεκριμένες ιστοσελίδες; χώρες; περιοχές; ομιλούμενη γλώσσα; 
  • Πόσα θέλετε να ξοδέψετε για την καμπάνια σας; απλά επιλέξτε το ποσό που είστε διατεθιμένοι να δαπανήσετε για αυτόν τον σκοπό, π.χ. 2€/ημέρα
  • Γράψτε το κείμενο της διαφήμισης σας, όσο πιο συγκροτημένο και περιεκτικό τόσο το καλύτερο για εσάς, π.χ. έχετε ένα ανθοπωλείο στην Αθήνα:

    Τίτλος: "Ανθωπολείο στην Αθήνα" η "Αθηναικό Ανθωπολείο"
    Περιγραφή: "Λουλούδια, Ανθοδέσμες, μεγάλη ποικιλία, δωρεάν παράδοση"
  • Διαλέξτε τις "λέξεις κλειδιά" που θα χρησιμοποιήσετε για να δείξετε την διαφήμιση σας σε πιθανούς πελάτες που ψάχνουν για το προιόν-υπηρεσία σας. Αν λοιπόν υποθέσουμε και πάλι ότι έχουμε ανθωπολείο στην Αθήνα, θα ήταν καλό να επιλέξουμε για "λέξεις κλειδιά" όρους όπως: • Αθήνα Ανθωπολεία, Λουλούδια Αθήνα, κλπ.

    Επιλέξτε το πολύ 5-10 λέξεις κλειδιά στην αρχή, θα είναι καλύτερα για να κατανοήσετε τι δουλεύει και τι όχι, φυσικά αργότερα προσθαφαιρείτε όπως και όσο θέλετε.

Ονομάζομαι Ανδρέας Γιαννάτος και υπόσχομαι να αυξήσω τα κέρδη σας στο διαδίκτυο|Επικοινωνία

Συνεχίζοντας λοιπόν την εισαγωγή μας στο adwords θα πρέπει και εσείς να απαντήσετε με την σειρά σας τα παρακάτω ερωτήματα προκειμένου να κατανοήσετε καλύτερα τον στόχο σας και ως συνέπεια να έχετε καλύτερη πιθανότητα επιτυχίας της διαφημιστικής σας καμπάνιας:
  • Έχετε ξαναπροσπαθήσει να διαφημιστείτε στο ίντερνετ; αν όχι θα τα καταφέρετε χωρίς την βοήθεια κάποιου ειδικού; αν ναι είχε αποτέλεσμα η καμπάνια σας;
  • Για ποιόν λόγο θέλετε να διαφημιστείτε; τι ακριβώς θέλετε νε πετύχετε;
  • Ποιά είναι τα πιο δημοφιλή προιόντα-υπηρεσίες σας;
  • Αν ξαναέχετε διαφημιστεί στο ίντερνετ, έχετε καθίσει να υπολογίσετε το ROI; όπου [ROI] σημαίνει: επιστροφή στην επένδυση που κάνατε - Return on investment, δηλαδή; ας υποθέσουμε ότι χαλάτε 100€/μήνα σε διαφήμιση στο Google, έχετε υπολογίσει με κάποιον τρόπο αν αυτό σας αποδίδει περισσότερα από όσα χαλάτε; εαν όχι, έχετε βρει τι φταίει;
  • Γνωρίζετε τους ανταγωνιστές σας; τους έχετε μελετήσει;
  • Έχετε εταιρική ιστοσελίδα; είναι βελτιστοποιημένη; σωστά σχεδιασμένη; δεν έχετε ιστοσελίδα;
  • Γνωρίζετε το κοινό που απευθύνεστε; όχι κοινότυπες απαντήσεις του τύπου "ότι περπατάει" η "από 25 και άνω όλες οι ηλικίες και τα φύλα"
Τις παραπάνω ερωτήσεις λοιπόν θα σας τις έθετε οποιοσδήποτε επαγγελματίας αναλάμβανε την διαχείριση της διαφημιστικής σας καμπάνιας προκειμένου να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες σας.

Επομένως εάν δεν μπορείτε να προσλάβετε κάποιον για να διαχειριστεί τις καμπάνιες σας θα πρέπει να τις απαντήσετε στον ευατό σας και ανάλογα να πράξετε.

Μάθε περισσότερα για το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο
Δείτε μια άκρως διαδραστική διαφήμιση στο youtube 
Πως να φτιάξετε μια επιτυχημένη διαφήμιση
Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας! 7 Μυστικά

Χρειάζεστε βοήθεια με την διαφήμιση; Περισσότερους πελάτες;

697 7729 700 | Στείλε email

Ανδρέας Γιαννάτος

Σχόλια