Adsense

25.10.12

Διαδικτυακό Μάρκετινγκ: Χρησιμοποιήστε τα social media για σωστούς λόγους και κερδίστε χρόνο

Όσον αφορά το διαδικτυακό μάρκετινγκ υπάρχει μια "μεγάλη συνεχόμενη συζήτηση" για τα social media.

Το όλο θέμα ξεκινάει από το «δεν με νοιάζει για τα social media" και καταλήγει στην αντίπερα όχθη στο "Τα social media είναι το επόμενο μεγάλο πράγμα", όλες οι απόψεις είναι εκεί έξω, συζητούνται ευρέως και ο καθένας σχηματίζει μία άποψη συνήθως ανάλογη με το ύφος της συζήτησης που συμμετέχει.

Εσείς θα διαφημίζατε την εταιρεία σας σε 16.000 άτομα με κόστος 10€;

Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται είναι το εξής:
  • Μία μικρή επιχείρηση πρέπει να χρησιμοποιεί τα social media?
Εδώ σημαντικό είναι το γεγονός ότι: τα social media απαιτούν να ξοδέψετε χρόνο σε αυτά.

Έτσι πρέπει να κάνουμε σίγουρο ότι η ενασχόληση σας με αυτά θα σας αποφέρει και τα αναμενόμενα οφέλη για τον χρόνο σας και τους οικονομικούς πόρους που ίσως ξοδέψετε, εάν και εφόσον επενδύσετε σε αυτά.

Τι εννοώ; Αν μια μικρή επιχείρηση επενδύσει για παράδειγμα 2 ώρες κάθε ημέρα στο Facebook η το Twitter, αυτό σημαίνει ότι ήδη έχετε ξοδέψει περίπου το 25% του ημερήσιου χρόνου σας! και δεν έχω καν υπολογίσει το οικονομικό μέρος (διαφήμιση, κλπ)

Το ερώτημα τώρα είναι:


Πρέπει ένα ανθοπωλείο να έχει λογαριασμό στο Twitter;

Πρέπει κάθε επιχείρηση να έχει λογαριασμό στο Facebook; Twitter; Linkedin; και να διατηρεί και εταιρικό blog;

Αν ναι, πότε θα μείνει διαθέσιμος χρόνος για την εταιρεία να κάνει τις υπόλοιπες δουλειές της; 

Εάν λοιπόν η εταιρεία σας χρειάζεται να συμμετέχει στα social media η όχι εξαρτάται από τις ακόλουθες ερωτήσεις:
  • Θέλετε να γίνετε γνωστοί ως ειδικοί σε κάποιον τομέα;
  • Οι πελάτες σας ψάχνουν στο ίντερνετ για προιόντα-υπηρεσίες παρεμφερή με τα δικά σας;
  • Η εταιρεία σας μήπως εξαρτάται από την κίνηση που λαμβάνει η ιστοσελίδα σας;
  • Έχετε αρκετό χρόνο για να διατηρείτε και να ανανεώνετε τους social media λογαριασμούς σας;
Εδώ οφείλω να πω ότι υπάρχει μία μικρή η και μεγάλη ακόμα αν θέλετε παρεξήγηση, ποιά; Υπάρχει μια σύγχυση σχετικά με το πώς τα social media μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας. 

Αν περιμένετε άμεσες πωλήσεις από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα απογοητευθείτε. 


Για να επιτευχθεί πώληση πρέπει να προκληθεί μεγάλη διάδραση (viral) και να υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο "μετατροπής" του χρήστη σε πελάτη.

Αλλά επειδή το νόμισμα έχει δύο όψεις, μπορεί να περιμένετε πράγματα όπως:
  • Να ενισχύσετε την εταιρική σας ετικέτα-brand-Να γίνετε γνωστοί για κάτι (σχετικό με τον τομέα της εταιρείας σας) για παράδειγμα: Έχετε συνεργείο αυτοκινήτων και θα αποκτήσετε την φήμη: Ότι παρέχετε το καλύτερο σέρβις.
  • Γνωρίζετε ανθρώπους που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα τους γνωρίζατε ποτέ.
  • Δημιουργείτε σχέσεις, εμπιστοσύνης, φιλίας, εμπορικών συναλλαγών, κλπ.
  • Αυξάνετε την κίνηση στην εταιρική σας ιστοσελίδα
Αν λοιπόν έχετε αυτή την προοπτική, θα είστε σε θέση να χρησιμοποιείτε  τα social media για τους σωστούς λόγους και να γλυτώσετε πολύ χρόνο!

Ακόμη Δείτε: 
Διαχείριση όλων των social media λογαριασμών σας

Θέλεις άμεσα αποτελέσματα; Επικοινώνησε σήμερα

Πανελλαδικά | 697 7729 700 | Στείλε email

Δευτέρα - Παρασκευή | 9:00 - 19:00

Ανδρέας Γιαννάτος: Google+ | Facebook | Twitter | Linkedin

Δεν υπάρχουν σχόλια: