Στατιστικά στοιχεία της σελίδας μου στο Facebook χρησιμοποιώντας Infographics-Αρκετά Εντυπωσιακό!

Η εικόνα δείχνει με έναν άκρως  εντυπωσιακό τρόπο τα στατιστικά στοιχεία (27/7 - 23/8) της σελίδας μου στο Facebook.

Πιστεύω να σας αρέσει, εάν ναι τότε μπορείτε να πάτε στο http://visual.ly και να φτιάξετε και εσείς κάτι παρόμοιο. Δείτε πόσο όμορφα μπορείτε να δείξετε και εσείς τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας στο Facebook.




Αν θέλετε να φτιάξετε κάποιο custom infographic για την εταιρεία σας Επικοινωνία

Αγαπητέ φίλε-φίλη, σε ευχαριστώ που διάβασες το άρθρο μου, αν νομίζεις ότι είναι ενημερωτικό και χρήσιμο θα σε παρακαλούσα να το μοιραστείς με τους φίλους σου χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαδίδοντας όποιο άρθρο νομίζεις ότι είναι χρήσιμο, βοηθάς εμένα να συνεχίσω την συγγραφή παρόμοιων μελλοντικών άρθρων διότι νιώθω ότι επιβραβεύεις την προσπάθεια μου και επίσης μπορεί να βοηθήσεις κάποιον φίλο η άγνωστο που μπορεί το συγκεκριμένο άρθρο να του φανεί χρήσιμο.

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σχόλια