Προώθηση ιστοσελίδων|Για τοπικές επιχειρήσεις

Πως η προώθηση ιστοσελίδων μπορεί να καταστεί χρήσιμη για τις τοπικές επιχειρήσεις; τι θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα; ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα;

Το διαδίκτυο έχει παγκόσμια απήχηση, αν όμως η επιχείρηση σας είναι τοπική τότε δεν έχει νόημα να επικεντρωθείτε στην προσφερόμενη παγκόσμια εμβέλεια από την στιγμή που οι πελάτες σας ζουν στην πόλη σας η ακόμα και στην γειτονιά σας.

Αναλαμβάνω  την προώθηση ιστοσελίδων στο Google με εγγυημένα αποτελέσματα | Επικοινωνία

Οι πόροι, οικονομικοί κυρίως που θα πρέπει να διατεθούν από μία τοπική επιχείρηση για να διαφημιστεί ώστε να αποκτήσει παγκόσμια εμβέλεια μπορεί να χαρακτηριστεί ως σπατάλη διότι εκτός του οικονομικού σκέλους είναι και η χρονική διάρκεια του εγχειρήματος, δηλαδή: θα αντέξει η επιχείρηση την συνεχή χρηματοδότηση για 6 μήνες; 1 χρόνο; η και περισσότερο; θα αντέξει να επενδύσει επάνω σε ενδεχόμενη επιτυχία; αν η επένδυση αποδειχθεί λάθος κίνηση μπορεί να απορροφήσει την ζημία; και άλλα πολλά.

Παρακάτω θα σας δείξω τι πρέπει να κάνετε για την προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης σε τοπικό επίπεδο, διότι είναι πιο σωστό για μία τοπική επιχείρηση να επικεντρωθεί τοπικά.
  • Χρησιμοποιείστε την τοποθεσία σας στις λέξεις κλειδιά:
    Έχετε γραφείο με ασφάλειες αυτοκινήτων στο Ναύπλιο επομένως η βασική λέξη κλειδί θα πρέπει να είναι "Ασφάλειες αυτοκινήτων Ναύπλιο" έτσι όσοι χρήστες ψάχνουν για να αγοράσουν ασφαλιστήριο η να δουν τιμές από ασφάλιστρα σε τοπικό δίκτυο θα βρουν την εταιρεία μας.
  • Χρησιμοποιείστε την τοποθεσία σας στα metatags:
    Σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας σας θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να χρησιμοποιήσετε την τοποθεσία σας ανάμεσα στις άλλες λέξεις κλειδιά στα metetags που θα υπάρχουν στις σελίδες καθώς βέβαια και να μην ξεχάσετε την αναφορά της τοποθεσίας σας στο περιεχόμενο της σελίδας.
  • Δηλώστε την επιχείρηση σας σε υπηρεσίες όπως το Google places:
    Θα σας βοηθήσει τα μέγιστα σε τοπικό επίπεδο.
  • Γραφτείτε στους τοπικούς οδηγούς-καταλόγους:
    Μπορεί να νομίζετε ότι κανείς δεν ψάχνει εκεί αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι, συνήθως οι περισσότεροι τοπικοί κατάλογοι (όπως ο χρυσός οδηγός) προσφέρουν δωρεάν καταχωρήσεις.
  • Τοπική στοχευμένη διαφήμιση:
    Διαφημιστείτε τοπικά και στοχευμένα, αν επιλέξετε το Google adwords επιλέξτε το μοντέλο PPC (Pay per click).
  • Περιστασιακά ελέγχετε τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει:
    Ας πούμε ότι οι χρήστες σταμάτησαν να ψάχνουν για "ασφάλειες αυτοκινήτων Ναύπλιο" τότε είναι χάσιμο χρόνου να συνεχίσετε να βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας προς αυτή την κατεύθυνση. Μιας και οι μετατοπίσεις χρηστών είναι σύνηθες φαινόμενο καλό είναι να ελέγχετε την ιστοσελίδα σας 4-5 φορές ετησίως.
  • Χρησιμοποιείστε τα social media:Χρησιμοποιώντας τα social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος να διευρύνεται το πελατολόγιο σας, συμμετέχοντας σε τοπικές ομάδες στο facebook κλπ. σας βοηθάει να επικοινωνήσετε με περισσότερους τοπικούς χρήστες που ενδεχομένως κάποια στιγμή να γίνουν και πελάτες σας.
  • Δημιουργήστε διαφορετικές σελίδες για διαφορετικές τοποθεσίες:
    Υποθέτουμε ότι εκτός από το Ναύπλιο έχετε υποκαταστήματα σε: Αγρίνιο, Πάτρα, Πύργο,τότε καταλαβαίνετε ότι είναι αδιανόητο να προωθήσετε μία σελίδα με λέξη κλειδί "ασφάλειες αυτοκινήτων Ναύπλιο, Αγρίνιο, Πάτρα, Πύργος" επομένως το σωστό θα είναι να φτιάξετε μια ξεχωριστή σελίδα στον ιστότοπο σας για την κάθε πόλη ξεχωριστά.
Επίσης μην ξεχνάτε ότι εάν χρειαστείτε βοήθεια για την προώθηση της ιστοσελίδας σας έχετε δύο επιλογές:
  • Μπορείτε να την αναλάβετε μόνοι σας διαβάζοντας τον σχετικό οδηγό της Google-SEO Guide (Θα βρείτε τον οδηγό SEO της Google στο μέσον της σελίδας, κάντε κλικ επάνω του και διαβάστε τον με την ησυχία σας) που αναλύει με απλό τρόπο πως θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένη η ιστοσελίδας σας.
  • Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου για αναλάβω προσωπικά την προώθηση της ιστοσελίδας σας | Επικοινωνία

Σχόλια